2010. március 24., szerda

amelyben a Kis Semmi szívét boldogság járja át...

1.18.

Szereplők:
Bon-bon: a nyúl
Praliné: kockás-sikló
Karamella: kockás-sikló
Drazsé: a denevér
Kakaó: a csiga
Kis Semmi: semmi pöttyös katicabogárka


Helyszín: Balin csatorna, Tapolca felé közeledve



(úszik csendesen a farönk, egyszer csak lihegve landol egy kis katicabogár Bon-bon füle hegyén)

Bon-bon: Juj de csikis! (hihi) Ne csikizz kérlek! (haha)
(Kis Semmi arrébb száll, leül a farönk végére)

Kis Semmi: Jaj ne haragudjatok, hogy így hívatlanul közétek röppentem, de ez életem első repülése, és muszáj volt megpihennem… Szóval megmentettétek az életemet… köszönöm

Bon-bon: Örülünk, hogy megismertünk. Hogy hívnak?

Kis Semmi: Nincs nevem… (szomorúan) Az a bajom, hogy nem nőtt pötty a hátamon, pedig Apukám a híres 7 pöttyös katicakirály, és mikor meglátta, hogy pötty nélkül születtem, kitagadott. Még nevet sem engedte, hogy adjon nekem Anyukám.

Karamella: Húha, szegényke. Mutasd a hátad, tényleg semmi pötty nincs rajta? (odasiklik, megnézi) Semmi. Tényleg semmi.

Praliné: Kis Semmi. Legyen a neved, Kis Semmi.

Kis Semmi: Akkor mostantól lesz nevem? Igazi nevem?

Bon-bon: Ha tetszik neked, akkor ez lesz a neved mostantól.

Kis Semmi: Ennél szebb nevet nem tudok elképzelni, köszönöm!

Karamella: Na és most, Kis Semmi, velünk tartasz?

Kis Semmi: Hát persze. Feltéve ha nem zavarok.

Bon-bon: Dehogy zavarsz. Ő Karamella, Ő pedig Praliné, engem Bon-bonnak hívnak. Útban vagyunk a Tavas-barlanghoz, hogy kiszabadítsuk Praliné és Karamella édesapját. Veszélyes vállalkozás, ugyanis a Balinok tartják fogva. Elég bátor vagy?

Kis Semmi: Veletek tartok, hátha az én Apukám egyszer majd megtudja, hogy harcba szálltam a Balinokkal, és akkor majd talán visszafogad.

(örömében dalra fakad)

Kis Semmi: (gyönyörűen dalolva) Tengernyi érzés kavarog bennem, sok minden úszik, sok minden reppen , olvad a hó már, sok pici jó vár, barátokkal az élet boldog már. Korábban azt gondoltam én még, pöttyök nélkül nincs boldogság élmény, ám a jó szerencse erre röpített engem, pöttyök nélkül is sikerül boldognak lennem.

(Úszik a rönk a vízen, halkan siklanak mellette a siklók, mindenki elmereng a Kis Semmi gyönyörű dalán, pár pillanatra elfeledkeznek a jelen gondjairól, félelmeiről. Megáll az idő erre e röpke pillanatra)
---
alakítsd a mesét:
Bon-bon: Ha van kedved még dalt írni a Kis Semminek, örülnénk ha énekelne még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése