2010. április 7., szerda

...amelyben ropogós ibolya pecsenye készül

1.20.

Szereplők:
Bon-bon: a nyúl
Praliné: kockás-sikló
Karamella: kockás-sikló
Drazsé: a denevér
Kakaó: a csiga
Kis Semmi: semmi pöttyös katicabogárka


Helyszín: Balin csatorna, Tapolca felé közeledve, közel a Tavas barlanghoz


Kis Semmi: Ezt megúsztuk! Elrepüljek velük kikémlelni a táborhelyüket? Egy katicabogárra biztosan nem gyanakodnának, még ha észre is vesznek. Pláne egy ilyen jelentéktelen pöttytelenre.

Praliné: Kis Semmi! Te nagyon is fontos vagy nekünk! Menj, és óvatos légy! A part mentén haladunk szerintem tovább, a barlang felé, ugye?

Bon-bon: Igen, már nem választhatjuk a gyorsabb vízi utat sajnos.

Drazsé: És talán éjszaka kéne mennünk, akkor biztonságosabb. Egyelőre semmilyen veszélyre, támadásra nincsenek felkészülve, úgyhogy az őrségünk sem hiszem, hogy annyira éber lenne.

Karamella: Ez jó ötlet! Akkor most pihenni fogunk?

Praliné: És enni? (felcsillanó szemmel)

Bon-bon: Mondjuk nem rossz ötlet. Drazsé, szerinted milyen messze lehet az a titkos földalatti bejárat, amiről Apukád mesélt?

Drazsé: 3-4 órányi repülésre lehet tőlünk. Szóval éjszaka, ha kilépünk, odaérhetünk még sötétben, pirkadat előtt.

Bon-bon: Jó, rendben. Akkor most pihenünk, eszünk, és felkészülünk az éjszakai útra.

Praliné: Drazsé, néznél nekem egy kis naspolyát…

Drazsé: Háát…

Karamella: Menjünk együtt Drazsé, jó? Megmutatod nekem hol nő, hogy én is tudjam ezután?

Drazsé: Persze, szupi!

Karamella: Huhí!!!

(elmennek)

Kis Semmi: Szerelmesek?

Praliné: Miről beszélsz?

Bon-bon: (mosolyogva) Hát, valami alakul közöttük úgy látom én is…

Praliné: Jaj ne, ezzel a kótyagossal az én kishúgom?

Bon-bon: A szív alakú sziklasíroknál kezdődött el szerintem, annak a helynek varázsereje van

Praliné: De miért pont ezt a kelekótya habarodott bele…

Kis Semmi: Örülj neki, hogy van valaki, aki szeretni… (szomorkodva)

Bon-bon: Odanézzetek, ibolyák!

Kis Semmi: Itt a tavasz! Na én elindultam az angolnák után. Estére itt vagyok, mielőtt indultok.

Praliné: Óvatosan Kis Semmi! És hallgasd ki azt is ha tudod, miről beszélnek! Addig mi készítünk egy kis ropogós ibolya pecsenyét!!!

---
alakítsd a mesét:
Bon-bon: Elengedjük Kis Semmit erre veszélyes útra? Nem lesz baja?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése