2010. július 28., szerda

...amelyben Orti segít Totum bácsinak átugrani a szivárvány kapun

1.36.

Szereplők:

Pipacs: ikertündér, az egyik
Papucs: a másik fél iker
Kamili: A gonosz tükrök főnöke
Orti: a tükörtermen kívüli tükör
Bon-bonék


Helyszín: Keszthely, Festetics kastély

---

(mindannyian visszaérnek a tükörterem melletti terembe, tanácskozásba kezdenek, suttogva)

Totum bácsi: Én megyek előre, ti pedig várjatok itt csendben.

Praliné: Van valami terved Apa?

Totum bácsi: Háááát, majd rögtönzök, de nem késlekedhetünk, lehet Bon-bon és Pipacs percei meg vannak számlálva…

Karamella: Jaj, kéne valami jó mentő ötlet! (miközben gondolkodik, belenéz
Orti tükörbe, és felkiált)
Megvan! Bújj Orti mögé, és úgy menj be. Nem fogják érteni, ki beszél hozzájuk.

Orti: (közbevág) Tényleg visszavisztek a Tükör-terembe?

Karamella: Hogy-hogy vissza? Te is ott laktál régen?

Orti: Igen, én voltam a terem királya, csak egy napon, a kastély tulajdonosa, megvette egy vándorárustól Kamilit, és kifüggesztette a helyemre. Nem tehettem semmit, mert engem ide ki akasztott a tükörterem elé. Kamiliból ráadásul minden gonoszság kiszabadult, amikor megérezte, hogy ő került a királyi akasztóra.

Totum bácsi: Jól van Orti, akkor most óvatosan leakasztalak. Így, ni.

Karamella: Várj Apuci! Orti: mond, hogyan hozhatnánk ki a barátainkat Kamili trükkös tükrös fogságából?

Orti: Egész közel kell menni hozzá, és egy hirtelen mozdulattal fejest ugrani a tükör közepébe!

Totum bácsi: Értettem, én megyek át.

Papucs: Én én!

Totum bácsi: Velem jössz?

Papucs: Jössz-jössz!

Totum bácsi: (megfogja Ortit, és maga elé teszi, Papucs szorosan mögötte áll) Indulás!

(bemennek a terem közepére)

Kamili: Hát Te Orti, mit keresel itt? Senki nem hívott!

Orti: Jöttem, hogy visszavegyem jogos helyemet!

Kamili: (gúnyosan felnevet) Háháhá. És mégis, milyen technikával
tervezted felrepülni az akasztóra?

Orti: (közelebb megy, egészen közel): Mindjárt meglátod! (és hátrakiált) Ugorjatok, most!

(Totum bácsi és Papucsegyszerre ugranak, és azon nyomban átrepülnek a szivárványkapun, az aranykapun és az üveghegyeken is)
---
alakítsd a mesét: Könnyen megtalálják Bon-bont, Pipacsot és Mirikét Tükörországban?

1 megjegyzés:

  1. Hát látod milyenek ezek az olvasók? Nem kommentelnek. Én is csak annyit mondthatok, hogy még csak az elejét olvastam, de tetszik az ötlet és időnként visszanézek, mert szeretem a meséket és köszi, hogy bejelöltél követőnek. szia

    VálaszTörlés