2010. július 14., szerda

...amelyben Ortitól nem ijednek meg, még Kis Nem Semmi sem

1.34.

Szereplők:

Pipacs: ikertündér, az egyik
Papucs: a másik fél iker
Vakonda, és csapata: gonosz Vakondok
Bon-bonék: baráti társaság név szerint: Bon-bon, Praliné, Karamella, Kakaó, Kis Semmi, Drazsé, Totum bácsi, ugye nem hagytam ki senkit?


Helyszín: Keszthely, Festetics kastély

---

Bon-bon: Megérkeztünk, csak erről a kastélyról lehet szó.

Praliné: De hogy fogunk bejutni?

Pipacs: Semmi gond, egy pitty alatt bejuttatunk benneteket!

Papucs: Pitty-pitty!

Pipacs: Mindenki be akar menni?

Totum bácsi: Szerintem jobb lenne, ha valakik itt maradnának őrségben. És ha kell, riasztjuk őket.

Bon-bon: A legjobb lesz, ha Drazsé te itt maradsz!

Drazsé: Miért pont én!?

Bon-bon: Mert Te vigyáznál Karamellára addig, ő is itt maradna veled.

Drazsé: Jaaa, az más! Jól van, szívesen őrködök!

Pipacs: Maradj itt velük te is testvérkém, hogy ha baj van, egyből bejussatok a kastélyba segíteni.

Karamella: Kis Semmi is marad?

Praliné: Tényleg, hol van Kis Semmi?

Kis Semmi: Itt vagyok, csak valami furát éreztem a hátamon, azt próbáltam megvakarni, megnéznéd Praliné?

Praliné: Hűűű, ez Nem Semmi! Kis Semmi! Neked nőtt két pettyed!

Karamella: Jéé, tényleg, huhííí! Akkor mostantól nem hívhatunk Kis Semminek!

Praliné: A neved mostantól Nem Semmi! Kis Nem Semmi!

Kis Nem Semmi: Juj de jó, ez már aztán komoly név!

Bon-bon: Akkor komolyra fordítva a szót, te bejössz velünk Kis Nem Semmi, rendben?

Kis Nem Semmi: Rendben!

(elindulnak Bon-bonék, a kastélyba, mennek-mennek, mendegélnek a fényes termeken át, sehol senkit nem látnak. Egyszer csak megérkeznek egy teremhez, ahol meglátnak egy rémes tükröt, aki váratlanul az mondja, hogy)

Orti, a tükör: Vúúúú!

Totum bácsi: Hát te meg mit üvöltözöl! mi csak látogatóba jöttünk, keresünk valakit!

Orti: Nahát, eddig mindenki megijedt a rémes üvöltözésemtől, és elszaladt. Te, hogy hogy nem félsz?

Totum bácsi: Hát én már kinőttem az ijedezésből. Azt hallottuk, ebben a kastélyban, van egy terem, ahol sok-sok tükör van, és ezek a tükrök titkokat rejtenek. nem tudod véletlenül, merre találjuk ezeket a tükröket?

Orti: Ó, hát persze, hogy tudom. Ők a rokonaim. Erre, ha tovább haladsz, a szomszéd teremben találod meg őket.

Totum bácsi: És ők is olyan rémesek, mint Te?

Orti: Majd meglátod, menjetek csak nyugodtan!

(a kis csapat, továbbindul)

---
alakítsd a mesét:
Bon-bon: Szerinted a tükrös terem rejt számunkra veszedelmeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése